Monday, May 04, 2015

FAMILIA MYVI CLUB : FMC

Di sebalik kehangatan PRK di Rompin dan Permatangan Pauh....Di sebalik panas nya isu GST dan di sebalik meriahnya Maslan dan Seberi dengan kad top-up nya....FMC mencuri tumpuan dan menjadi subjek yang meggeramkan ramai umat Netizen dan jugak membuatkan orang menyampah dengan kelab pemotoran terutama FMC atau Familia Myvi Club atau sekarang lebih dikenali dengan Fucking Murderer Club...Semua gara-gara ahlinya yang di katakan berlumba haram dan memandu secara membahaya, di suatu awal pagi, di lebuhraya DUKE KL. Yang menjadi marah nya ialah kenyataan konon nya seorang pompuan bernama Yana yang memberi kenyataan ahli nya tak berlumba, mereka di FMC ada kabel disebalik ada saksi dan rakaman CCTV yang menyatakan mereka dari FMC sebanyak 6 buah Myvi jelas berlumba....lagi marah apabila ada yang menyatakan bahawa mereka ini ada yang merupakan ahli UMNO....Yang lebih dikesalkan Tiga Nyawa Terkorban dan ada jugak posting yang di katakan dari ahli kelab ini yang mengugut untuk mencari dan membunuh saksi kejadian malah turut mengugut mereka-mereka yang mengutuk kelab FMC nie...

Ternyata ramai yang benar-benar geram dengan apa yang berlaku...Yana yang dikatakan jurucakap FMC nie memang menjadi pompuan yang paling di hina dan di benci oleh masyarakat Netizen.

Menteri Dalam Negeri memberi jaminan untuk memastikan individu yang menjadi punca kematian tiga beranak dalam kemalangan itu di hadap ke muka pengadilan. "jangan ingat ada orang dalam, individu terbabit boleh terlepas. Polis tidak akan menutup kes ini dengan mudah walaupun terdapat keterangan yang bercanggah daripada suspek dan saksi utama"

KITA TUNGGU DAN LIHAT KESUDAHAN NYA.

FMC Berjanji Bantu Dua Anak Yatim Piatu Sehingga Berusia 18 tahun : Sumber M.Star via SuriaFM
 Kelab ini berdaftar kah? Adakah itu perjanjian yang antara lain mengakui bahawa ada setan-setan bertahta dalam FMC?

Komen Netizen :
1) Janji Mesti Ditepati...Ini soal kehidupan anak-anak mangsa
2) Jangansembang je...sudah
3) Boleh pcye ke admin, dgn club fmc tu.
4) Byk dana FMC . Tapi UMNO, Pemimpin / Ahli FMC pun meningkat juga..Ketua nya akan silih berganti..

Nak tengok ada penjanjian yang sah antara FMC nie...takut hangat2 tahi ayam jer!




2 comments:

  1. Yer lah, ajal maut di tangan Tuhan tapi kedua-dua mangsa itu meninggal akibat kecederaan parah akibat rempuhan dan tercampak ke luar kenderaan. Tali pinggang keledar itu amat penting bagi mengurangkan risiko tercampak dan kecederaan parah..

    ReplyDelete
  2. aku rasalah, kemarahan masyarakat itu akibat perlumbaan haram dan jugak kenyataan sesetengah ahli FMC yg tidak sensitif. Ada yang kata siap nak ugut saksi. Ada yang kata, FMC grup ni ada kabel yang boleh tutup kes. Kemalangan berlaku hari-hari tapi tak lah havoc mcm kes FMC nie. Kena pulak ada ahli bernama Yana yang tidak peka, sensitif dan jugak terlalu angkoh..tak pasai pasai FMC kena hentam dan Yana di cap sebagai betina setan...

    ReplyDelete