Monday, December 03, 2012

AFF SUZUKI CUP 2012

Suzuki cup dah mai lagi...Permulaan yang tidak menarik sehinggakan pasukan Harimau Malaya di tukarkan kepada Hello Kitty...dari harimau menjadi kucing yang tak mengaum cuma mengeow. Semuanya bermula dari kekalahan game pertama dengan Singapura dengan 3 - 0. Fuhh...malu.

Banyak komen sehingga menjadi lawak mega apabila ada yang komen kerana Malaysia bergol-keeperkan seorang Apek, penyerang Mat Yo Yo dan jurulatih seorang Datuk.... hahaha

Game kedua, haluan komen bertukar apabila menewaskan Laos dengan 4 - 1. Selepas itu menewaskan musuh tradisi dengan 2 - 0. Pada Suzuki cup terdahulu, pasukan Harimau Malaya di bawa ke stadium dengan kereta perisai....masak ranum ler pemain kita tapi kita menang.

Ni nak turunkan komen komen selepas kekalahan pertama tahun 2012 ni...seronok jugak...

a) Selepas Indonesia kalah dengan Malaysia "...selamat pada team Malaysia....harimau Indonesia sudah lemah hutan tempat harimau hidup sekarang sudah jadi ladang kelapa sawit.he..he...

b) Selepas Malaysia kalah dengan Singapura " aku setuju dgn komen ..... Permainan masih di takuk lama pasal Rajagobal tak sunat lg."

c) Selepas Malaysia kalah dengan Singapura " Pemain masih trauma dengan bau ketiak pemain Bangladesh"

d) Selepas Malaysia menand dengan Laos " Hari nie, RajaGobal ada gh sikit... malam tadi menang 4 - 1. Ingat Laos draw dengan Indon dan Indon kalah dengan Singapore. Kita kena jumpa Indon...isshh susah nak agak. Jgn puji sgt si RajaGobal, terlebih puji jatuh merundum...patut2 lah."

e) Selepas Malaysia menang dengan Laos "Abramovich kecewa Rahjagopal tolak lamaran Chelsea....."

f) Selepas Malaysia kalah dengan Singapore " Ada org kata Harimau Malaya tak konsisten...aku bangkang!!! Kita konsisten apa...konsisten kalah atau draw...kalau menang dah kira tak konsisten ler...ehhh betui ke Harimau Malaya dah tukar kpd Hello Kita? Nie berita hangat. Kena pakai jersi pink kut".

Sori no... aku cuma ambik komen dari Muka Buku....

No comments:

Post a Comment